U Lidla

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 2 08:35:18 CET 2012

No na tu extoolku co jste koupil jsem tu daval ja nebo nekdo odkaz pred
casem - mam ji doma uz nekolik let - na rozdil od te hruzy (vibrovat
zacne az se olitaj loziska v tom moturku - radovej 30-40h) z toho lidlu,
je to naprosto jina liga - jednak vykonem druhak ulozenim motoru a
utahne i 1.5m dlouhej bowden - muze pri praci nekde viset.

Dejte mi vedet jake tam pasuje sklicidlo..dik.

Radek Vicek

  tak jsem objednal uplne