pcb + programovanie

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pátek Březen 2 06:31:41 CET 2012

No návrh a naprogramovat asi nemusí být to nejhorší, větší problém je simulace zařízení a jeho příprava , aby se ten soft a vše okolo dalo odladit a vychytat.
Dělal jsem teď s PWMkou, včetně snímání proudu, nejdříve jem postavil snímač PWM I to U s operákem na vrabčím hnízdě.
http://silenergo.eu/myimages/22012012485.jpg

1.výsledné napětí na operáku vypadalo takhle :
http://silenergo.eu/myimages/22012012487.jpg

2.Potom jsem to učesal a vypadalo to takhle
http://silenergo.eu/myimages/28012012490.jpg

Pak jsem navrhl plošák a vypadá to hůř než v 2. ;-)

Pavel

> Od: "vado"
> Datum: 01.03.2012 23:45
> Předmět: pcb + programovanie

zdravim vsetkych,
chcem vas poprosit ci by niekto mal zaujem, alebo poznal niekoho, kto by mal zaujem o navrh dvoch plosakov s programovanim.
jedna sa o ovladanie po 485 kabloveho vozika, kde su jednosmerne motory (riadene len pwmkou bez spatnej vazby) a nejake snimace.
podrobnosti na vyziadanie, email: vado75 na gmail.com

dakujem
vlado