Re: Stykač 24V

AZE aze na seznam.cz
Pátek Březen 2 00:20:39 CET 2012

Dík mrknu se na to.
AZE
----- Original Message -----
From: "JB" <asrock70 na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 02, 2012 12:04 AM
Subject: Re: Stykač 24V

Bud impulsni rele , ale tam asi bude problem s temi 50A , mozna by slo najit
3x16A jedniopolove se delaji do 32A
Jinak hledejte stykace s magnetickym pridrzenim
napriklad Schneider Electric stykace CR1 F nebo stykace CR1 B
Pripadne by mohli vyhovovat tzv. jerabove stykace s prepinacimi kontakty
http://support.automation.siemens.com/WW/llisapi.dll?func=cslib.csinfo&objId=22870667&nodeid0=34792571&idx0=C&nav0=tree&load=content&prodLstStart=61&prodLstSort=MLFBSTR&lang=en&siteid=cseus&aktprim=0&objaction=csview&extranet=standard&viewreg=WW

Posledni moznosti je pouzit klasicky stykac a dopnit ho o tzv.
elektromechanickou zapadku, ktera se na nej nacvakne a civka v ni pak
prepina stykac. Pokud se nepletu dela to ABB a zapadka se jmenuje WB 75-A.

J.