U Lidla

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Březen 1 23:54:05 CET 2012

Ta adresa je skutocne mimoriadne cenna informacia  :-))

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Pavel Kutina

Jen maly komentar: Shodou okolnosti mi minuly tyden odesla ma velice letita
mikrovrtackobruska (takove to male modre "cosi", prodavane dodnes:
http://www.gme.cz/mikrovrtacky-a-frezky/vrtac-bruska-drill-3000-p732-004/ ).
Vevntir je standardni SS motor  velikosti 380, ale nejak jsem nemel chut
stahovat dolu nalisovane "sklicidlo", tak jsem objednal uplne nejobycejnejsi
Cinu, a to Extol 404111 (udavanych 130W na 230V). Slibovali dodani do tri
dnu, maloucko se jim to protahlo (asi o den), ale i s dopravou byla za velmi
prijemnych 519Kc - objednano zde: