Raspberry Pi

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Březen 1 22:02:42 CET 2012

On Thu, Mar 01, 2012 at 09:50:07PM +0100, Petr Simek wrote:

> Ja osobne to vidim jako idealni vec pro domaci automatizaci a automatizaci
> obecne. Neverim tomu ze to nahradi stolni PC a nebo multimedialni centra,
> kdo to zkusi bude asi zklaman. Ale pro ruzne ridici bazmeky je to nadhera.
> Snad se objevi i nejake vzorove programy jak vyuzivat GPIO piny.

Na domaci automatizaci mi prijde, ze to ma prilis malo GPIO / periferii.
Napr. vetsina beznych linuxovych jader bude na UART hazet svoje
bootovaci hlasky, coz uz tohle rozhrani trochu diskvalifikuje.

Taky je skoda, ze nakonec nevyvedli I2S. Naopak video vystup bude
pouzivat asi minimum aplikaci...

Ale jinak je to urcite velmi zajimavy pocin...

Jabber: butrus at jabbim.cz