Re: STAV: EPS, kalkulace prostupu tepla

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 21:52:31 CET 2012

Ono to je cele jeste trochu komplikovanejsi, vysvetleni problematiky by zabralo tak 2 A4 vypoctu.
Pokud dodate presne slozeni steny (materil, sila vrstev) okres v kterem to stoji, dodam kompletni protokol posouzeni dane konstrukce, je z toho videt prubehy teplot, tlaky vodni pary, pro jednotlive mesice roku, a mimo jine i to zda v konstrukci v prubehu roku kondenzuje vlhkost.

J.