STAV: EPS, kalkulace prostupu tepla

Holas holas na holas.info
Čtvrtek Březen 1 18:52:56 CET 2012

No nejlepe mimo konstrukci steny :-)
Problematika kondenzace vodni pary v obvodovych konstrukcich je pomerne
komplikovana. Spravny navrh tepelnych izolaci by mel obsahovat nejen
vypocet tepelbych odporu a teplot ale zaroven i vypocet tlaku vodnich
par a difuznich odporu jednotlivych skladebnych vrstev.

Vhodne terminy do vyhledavace:
Parcialni tlak vodni pary, relativni vlhkost, rosny bod, difuzni odpor..

Drive se to resilo i graficky: krivka prubehu teplot, tlaku vodni pary,
rosneho bodu v zavislosti na tepelnem a difuznim odporu ve skladbe
obvodove konstrukce.
Velky vliv ma take relativni vlhkost uvnitr a venku.

Bobes