Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

Čtvrtek Březen 1 17:32:47 CET 2012

Pokud tomu povrchu tak věříte, tak to snad bude v pořádku. Dilatace EPS
vznikají právě tak že se mění teplota vnější strany a desky se
prohýbají. Není obvykle potřeba je lepit po celé ploše (velká spotřeba
pěny), ale určitě po celém obvodu a na pár místech uprostřed. Samosřejmě
vypěnit mezery, tím se desky mezi sebou propojí. Viděl jsem když se to
udělá blbě, na omítce se rýsovaly obrysy desek. Na náš panelák lepili
EPS cementovým lepidlem tak, že pod celou deskou zrovna vedle vchodu
bylo vidět :-) Navíc mezery nikdo nezapěňoval a lepidlo dávali na EPS,
který tam byl už 2 měsíce a nikdo to nebrousil. Takovou omítku prý stačí
nahoře naříznout a sroluje se dolů celá :-) Když to uděláte dobře
(nebudete šidit lepidlo), myslím že budete spokojen.
Anděl