Re: Aseptoflexní závit

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Březen 1 14:04:33 CET 2012

Mají u toho přibalený model CAD, ve kterém je velký průměr toho závitu
28.0 mm. To klidně může znamenat M28 - jemný, ale těch jemných je
normalizovaných několik různých stoupání. Ale taky to může znamenat,
že příslušný kreslič to odfláknul. Takže by byl asi na místě ten dotaz
nebo změření na profilprojektoru nebo mikroskopu. Když tak ten
mikroskop na proměřování závitů mám doma :-)

Ales Prochaska