Cim rezat DPS?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 1 13:38:18 CET 2012

>Popravde vim, ze to muzu rozrezat [...]

No, jasne, vymenovali sme moznosti.

Ja osobne som chcel povedat skor to, ze sa hadam viac oplati ist k niekomu, kto prislusne gerety uz ma a ma nacvicene ich pouzitie v danej aplikacii, najma ak je to jednorazovka. Tipujem, ze mali vyrobcovia DPS typu jednochlapovka sa na toto budu hodit najlepsie.

> a asi bych mel dodat ze tohle vsechno bych rad mel :-).

To je uplne iny problem, tam by som si nedovolil radit ani z technickeho hladiska, ani z hladiska dusevneho zdravia... (... lebo som tiez zberatel roznych kramov...) ;-)

wek