Cim rezat DPS?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 1 13:09:43 CET 2012

 1.3.2012, 13:04:59

Dural a skelna vlakna, to je ale prece sakra velkej rozdil.
Podle mych zkusenosti, ocelove nastroje odchazi na skelnem laminatu
velice rychle, vydrzi pouze tvrdokov, ale nevim ze by se znej delaly
platky do lupinkove pilky (na rozdil od vrtaku). Mozna, ze diky
"samoostricim" vlastnostem je pouzitelny i Bi-metal, ale to nemam
odzkousene.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz