U Lidla

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Březen 1 12:48:44 CET 2012

Dne 1.3.2012 12:12, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Dost by mi vadilo to NiMH...
> To bude tak na rok a vzdycky, kdyz to budu potrebovat, tak bude vybita.
> Koupil jsem nedavno v Lidlu LiIon akuvrtackosroubovak a po jedne
> reklamaci uz super (neslo nabijet nebo mizerna kapacita na par minut
> chodu na volnobeh...)

Zas tak bych to nedramatizoval. Za 700 nečekám zázraky, u gravírky
považuju za důležité hlavně to, aby neházela. Mám ji asi tak půl roku,
zatím bez problému s výdrží nebo nabíjením, a nepoužívám ji nijak
pravidelně. On sice dneska pomalu každý na NiMh nadává, ale postavili
jsme celý barák s 8 roků starou akumulátorovou NiMh Boschkou (hobby
řada, jen měla dvě baterky a 3-hodinovou rychlonabíječku).

JF