OT: Jak funguje multifokalni nitroocni cocka?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Březen 1 12:47:49 CET 2012

Ja si to predstavuju taky tak. S normalni cockou hybou nejake zaostrovaci minisvaly. Pokud se podari vyrobit z nejake pruzne hmoty cocka s prubehem modulu pruznosti udelanym tak, ze stlacenim/natazenim v nekolika mistech na obvodu se to spravne vybouli tak, ze dojde k zaostreni, je vyhrano.

Ale je to jen ma interni predstava, nikdy jsem o tom nic necetl.

Jakub Serych