Re: Cim rezat DPS?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 1 12:31:06 CET 2012

On Thu, 1 Mar 2012, JB wrote:

> Zkratka dilema zda koupit nejaky jednoucelovy stroj ala nuzky pak je otazkou
> jake a jak levne jsou jeste pouzitelne nebo zda investovat vice a koupit neco
> univerzalnejsiho , treba tu frezku :-)

Slusne pakovky se prece hodi i k frezce :-) Nekupoval bych extra levne,
radeji at to ma delsi noze a rovne jako tyhle :

  http://www.nako.cz/1444-nuzky-pakove-rucni-ncrp-2005mm-pergler.html#!prettyPhoto

Frezka je super, ale kupovat nejake mrne za 5-10 tis. podle mne nema cenu
navic k frezce je treba spoustu dalsiho cajku takze je treba pocitat
s tim ze kdyz date za frezku 30 tak dalsich 30 za cajk. To si nechte
az na vanoce...