Raspberry Pi

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 1 11:47:07 CET 2012

Dovolim si poznamku hodnu ufrflanca ako som ja

<frflanie>

Ked sa uz riesi malinaPI, nasiel som toto video
http://www.youtube.com/watch?v=7Gky68aE578

Mam taky pocit, ze ten clovek by vedel rovnako dobre a zanietene
rozpravat o zimnom vypredaji v Tescu. Som jediny, kto je mierne
znechuteny z toho osialu, ako su ludia strasne "excited", bez ohladu
na to, na co ta hracka bude a je dobra? Marketing je silna vec, "me
too" faktor tiez - ten urobil z vyrobcov polovodicov pomocou ARM
osialu vyrobcov retardovanej reklamy urcenej akoby pre 5-rocne deti (
http://www.youtube.com/watch?v=f2doyCL7Ogc ). Kam do pekla sa podela
technika, ako dosledok racionalneho uvazovania, exaktnych vied a
logiky?
Kam sa hrabe Arduino, ako univerzalny nastroj, ktory prelomil obrovske
bariery tym, ze umoznil kazdemu, ale uplne kazdemu... minut 40USD na
rozblikanie LEDkou a odlozenie nepotrebneho plosaku do suflika.

</frflanie>

J.S.