OT: Jak funguje multifokalni nitroocni cocka?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Březen 1 08:06:14 CET 2012

Zdravím,
  odpověď neznám, ale zkusím si tipnout - nemůže to být tím, že se čočka
automaticky přeostřuje podle "zaostření" oka, tj. tak, jako to dělá čočka
původní ? Jsou tam snad nějaké svaly, které umí měnit zakřivení originální
čočky - co když se jim nějak podaří jich využít pro tento účel i u té
umělé ?
  Zdraví Pavel