Raspberry Pi

Čtvrtek Březen 1 06:47:17 CET 2012

Ta cena je tak akorat, za vic bych o to zajem ani nemel. A androidi
mobily (nedotovane) zacinaji na castkach kolem 2500, a je to mobil s
displejem, baterkou, dotykovkou... Ne jen par cipu na desce. Ta cena to
IMHO prave dela popularni, jestli to bude za 700 dostupne, hned si na
hrani jeden koupim. Jeste je otazka, jestli to ma vyvedene JTAG
rozhrani, pro pripadne ladeni, a v cem to ma vlastne boot loader? Je na
desce nejaka Flash?