OT - Utajovani patentu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Červen 30 22:13:51 CEST 2012

No, CRT vs. LCD, s tím klidem bych to tak úplně neviděl :-)), ale je
pravda poněkud jiná situace kdy si nikdo nechce "pálit prsty", je klidně
možné, že utajované patenty(za určitých podmínek :-)))) existují, ale
asi to dnes není příliš důležité resp. mělo by být, ale jejich
důležitost přeskočily jiné, nechci říct důležitější, snad naléhavější
skutečnosti.
S pozdravem,
Miloš Dašek