OT - Utajovani patentu

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Červen 30 21:30:27 CEST 2012

Ja sa tiez ospravedlnujem, az teraz som to cital. Bola to skoda citat aj
cokolvek na to sem pisat.

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "AZe"

Nesleduji to, až teď jsem se mrknul na onen článek, a přijde mi to jako
neskutečná novinářská slátanina. Autor plete pojmy vynález a patent, a ani
slovní kreace typu "Mnoho lidí denně umírá hladem a jinde se vyhazují
potraviny do kontejnerů" nebo "Procesory, cívky a jiné zahřívající se
technologie včetně jaderného materiálu je snaha uchladit," " jsou ignorovány
jiné bezpečnější a ekologičtější způsoby - například štěpení thoria namísto
plutonia" na důvěryhodnosti nepřidají. Myšlenková, či spíše bezmyšlenková
roztříštěnost celého textu svědčí o tom, že autor patří do skupiny tvůrců
spiknutí proti pokroku. Jednoho člověka podobného typu jako je autor znám,
diskuze s ním je zbytečná.