Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červen 30 08:54:12 CEST 2012

naozaj pochopil alebo mysli si ze pochopil? :-)
Ako som vravel dostudoval som si z inych zdrojov. Keby som mal k
dispozicii len tu knizku (co zrejme v dobe kedy vysla bol pripad) tak by
som to nepochopil.
b.