OT - Utajovani patentu

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Červen 30 05:18:48 CEST 2012

> Ano, to je mi jasné, ale těch 50stC rozdíl u normálního chladiče je při už
> hodně velkém výkonu, pokud se spokojíme s třetinovým, nebo úměrně tomu
> zvětšíme chladič, případně se do vody něco přidá (sůl, nebo cokoli jiného)
> aby nezamrzla, může se jít pod nulu.

Prosim vas misto blabolivych vyplodu silence bych se rad "ideove navratil"
ke clanku Petra Zahradnika a ponekud se rozcilil

Predstavte si ze nekdo vymysli ucinnejsi slunecni clanky nez momentalne
pouziva NASA a ta jako verejnopravni instituce misto aby jejich vyuziti
pomohla nebo aspon neskodila necha na zaklade nejakeho obskurniho zakona
patet utajit ???

Neznamena to ze civilizace je v prdeli, protoze svet je osidlen magory,
kteri povazuji II. termodynamicky zakon za spiknuti svetoveho Zidovstva a ti
kteri maji rozum v hlave jsou umlcovani ?

Zdravi Petr Kubac