Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Červen 30 00:09:44 CEST 2012

> Tak pokud vite jak jednoduse poskladat oscilator ,ktery z zakladnich
> 200MHz udela pozadovanou frekvenci tak stoupa vase sebevedomi celkem
> opravnene :-) Jedine co jsme vymyslel ja bylo pouzit 2ks DDS o kterych
> jsme zde hovorili ve vlaknu o LCR metru. ...

Ja bych navrhoval zakoupit u cinana 2x Rb nebo DOCXO za $15..$40, oboji to
oproti sobe mirne rozladit, v klidu si pomalu merit klasickym citacem
rozdil obou frekvenci (a jeho pooomale driftovani). Je to blbost?

Nicmene porad je tu ta nabidka naseho TDC z minuleho mailu, jeden brouk,
jedny hodiny...

ZdraviM.P.