Re: Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červen 29 23:59:46 CEST 2012

Tak pokud vite jak jednoduse poskladat oscilator ,ktery z zakladnich 200MHz udela pozadovanou frekvenci tak stoupa vase sebevedomi celkem opravnene :-)
Jedine co jsme vymyslel ja bylo pouzit 2ks DDS o kterych jsme zde hovorili ve vlaknu o LCR metru.
Pokud by AD9954 jela na pretaktovanych 500MHz, odvozenych ze stejneho zakladu jako tech 200MHz nemel by byt problem dosahnout frekvence 1+1/255.
Jen to neni ani levne ani elegantni reseni, na druhou stranu, pokud neco takoveho clovek ma ...
Pripadne pokud by se k LCR metru pridal citac asi by to bylo elegantni reseni univerzalniho citace.
Nechce o tom pan Kucera pouvazovat :-) , kdy si jiz hrajete s tim casovym mormalem s GPS ....

Hutta