Jak zacit s FPGA

Milan Kořínek korinekm na elektlabs.cz
Pátek Červen 29 18:56:49 CEST 2012

Zdravím,
letos jsem taky začínal s VHDL a kitem Spartan - 3E. Na naučení základů
jazyka VHDL je velmi dobrá knížka FPGA Prototyping VHDL Examples -
Xilinx Spartan-3 Version od Pong P. Chu. Je psána jednoduchou
angličtinou. Některé věci je výhodnější psát v assembleru pro Picoblaze
(softwarový procesor), než ve VHDL. Dokonce na VUT FIT se pracuje na C
překladači.

S pozdravem Milan