Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Červen 29 16:32:07 CEST 2012

Já to z toho nepochopil, typická česká učebnice/skriptum.

Respektive jsem to ani nezvládl dočíst.

Pláču při srovnání tohohle a studijních materiálů z amerických univerzit a
třeba application notes od čipařů.

Asi jde o to za jakým účelem se publikuje, zda pro šíření know how, nebo za
účelem samotného publikování.

Jakub Ladman