Re: Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Červen 29 13:08:09 CEST 2012

Proc ne, myslenka neni nova ani puvodni, rika se tomu Vernierova Interpolace a pouziva se prave u citacu s merenim casu pod 2ns.
Jedne obrazek asi rekne vice nez tisice slov
http://files.uloziste.com/e4f6013460df66aa/20%20ps.jpg

JIrka