Re: Ot: Ctu prosetr™uje - jak myslite ze to dopadne :-)

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červen 29 10:35:32 CEST 2012

Problem je podle me co jsem napsal pred týdnem dvěma: vyrobci do televizi určených pro ČR záměrně nedávají dvb-t2 (ve kterem se v ČR, i kdyz pokusne tak uz 3 tim rokem vysila) a šetří si ho na dalsi vlnu digitalizace...

Na prodejnách vam typicky reknou ze to prece ma mpeg4 takze hd na tom pujde... No jo asi jako na satelitu, jeden z 20 hd kanalu vysilany v dvb-s (namisto v dvb-s2)

Odesláno z iPadu

28. 6. 2012 v 13:27, lubos.hwlist na accelera-networks.com: