klon pickit3

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Čtvrtek Červen 28 15:34:28 CEST 2012

Mam taky cerny PK3 (klon).
Obcas jsem mel problem s naprogramovanim pokud jsem ho pouzival v rezimu
On-The-Go,
ale jen pokud jsem cil. desku napajel z programatoru. To bude souviset s
popsanym problemem.
Jinak chodi bez problemu.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Kučera" <fonolit na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 28. června 2012 14:32
Předmět: Re: klon pickit3

Mohu hovorit za cerne klony 3 a ty vsechny pochazi z jedineho zdroje, cinan
to stirli po 18$, jde o vyrobek postaveny podle originalni a microchipem
zverenene dokumentace, cili klon se aktualizuje automaticky z webu stejne
jako original. Provedeini elektroniky uvnitr neni spatne , neni to uplne
garazova vyroba proste standard (zrovna ma na stole desku z TV LCD samsung
za 30k Kc a provedeni je horsi nez cinsky klon PK3)
Original ma napohled hezci futral , funkcne jde o identicky vyrobek.
Cinan k tomu volitelne za cca 9$ dodava bazmek pro programovani PIC v DIL
pouzdrech.

Jirka