OT - Utajovani patentu

Čtvrtek Červen 28 15:02:05 CEST 2012

Myslím že co Nikola Tesla jen tušil a stejně se mu to realizovat
nedařilo, dneska umí spočítat každý, kdo se tím chce trochu víz zajímat.
Nabíjet auto za jízdy, proč ne. Za dob kdy měl vysílač v Liblicích
1,5MW, taky si lidi přitápěli ve skleníkách vhodně tvarovanými vzpěrami.
Jenže jaká byla účinnost takového topení :-)) a jaké byly vedlejší
účinky. Já bych na tyhle pohádky fakt nevěřil.
Anděl