Rychly citac (GPS normal)

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Čtvrtek Červen 28 07:36:12 CEST 2012

A jak ten Váš vylepšovač 1PPS funguje ? Přiznávám, že jsem to z Vašich letmých zmínek nepochopil. Mohl byste to trochu rozvést ?

Mě mezitím napadlo zahnat OCXO do polystyrenu a po dni provozu jsem se dostal na 9,5x10-10. A je krásně vidět jak se přesnost zhoršuje při změnách teploty v místnosti. Taky jsem vyzkoušel různé nastavení po kolika vzorcích se dolaďuje OCXO. Jako optimum mi vyšlo 16 vzorků. Autor ale doporučuje podstatně víc. Takže je asi jasné, že hlavní žába na prameni je mizerné OCXO. Ale jak jsem říkal, mě dosažená přesnost stačí takže s tím už dál nic dělat nebudu.

	Martin.

Jirka