Rovnice pro prepocet vysky z tlaku pro MCU

Čtvrtek Červen 28 06:45:23 CEST 2012

Sel bych na to hrubou silou a rovnou si spocital tabulku P,h kde bych
mezi sousednimi hodnotami h linearne aproximoval. Presnost dle hustoty...
Jinak myslim, ze implementace funkce log(x) neni zas tak slozita a mela
by byt soucasti math knihovny, uz jsem ji u nejakych mcu pouzival a byla
to otazka par KB programu navic.