Re: Rychly citac (GPS normal)

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Středa Červen 27 23:58:26 CEST 2012

Vas prispevek mi pripomel, v praci mi  bezi "vylepsovac" 1pps a jak se zda funguje podle predpokladu.
Pro dalsi ladeni bych, potreboval mit moznost merit cas s trochu vetsim rozlisenim, rekneme 100ps.
Pri te prilezitosti jsem koukal na http://www.home.agilent.com/agilent/product.jspx?nid=-33609.959903.00&cc=CZ&lc=eng
a Agilent u nich uvadi 100ps rozliseni casu , respektive u vyssiho modelu snad az 25ps
Nema nekdo predstavu jakou fintou dosahl Agilent takove rozliseni , kdyz citac je jen 350MHz?

Jirka