Pasnove a krystalove filtry?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 27 21:49:29 CEST 2012

Jinak tady jsou postrehy toho VNWA3  od OK1TIC:
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CFYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fok1tic.nagano.cz%2F%3Fdownload%3DVNWA.pdf&ei=XmLrT_q2PIfJsgaN8PC-BQ&usg=AFQjCNES85npzlDGBhVKEDYHFtTyONNDxw
Velmi pekny popis, postrehy, pro pripadne zajemce urcite zajimave cteni.

Pocitam, ze casem se objevi nejaky dalsi produkt podobne koncepce ( jako
ostani - VNA,NWT, ....) s lepsimi a novymi ( lepsimi)  AD, dost mozna to
zacne vyrabet treba cina, nebo nekdo jiny se chyti sance neco vydelat.
Dokazu si to predstavit i s  LCD displejem za rozumnou cenu, pokud se to
bude vyrabet seriove.
JaKub