Pasnove a krystalove filtry?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 27 21:40:08 CEST 2012

Dne 27.6.2012 21:25, ok1uga na volny.cz napsal(a):
> To už právě dnes není pravda. Proto jsem dával odkaz na ten můj VNWA
> který je cenově velmi dostupný. Scifi je naopak obvykle ten Spektrák
> s trackingem :-)
Ja koupil HP8591E  ( do 1,8GHz ) s trackingem za 11000 kč.
  Je fakt, že to není standardní cena, ale občas se najdou zajímavé
kousky na burzách a při výprodeji u firem, které se
starších věcí zbavují kvůli obměně měřicího parku. Takhle jsem sehnal
třeba i Stabilock 4015 radiotester za podobnou cenu.
> a přitom se s ním zdaleka neudělá tolik "muziky"
> jako s tím VNWA. Pravda většína spektráků má větší kmitočtový rozsah
A také dynamický, dynamika 90 dB u VNA není špatná, ovšem třeba pro
ladění duplexních filtrů to je málo .