Pasnove a krystalove filtry?

Středa Červen 27 19:11:52 CEST 2012

U dvoukrystalového filtru, který dělám pro antény pro DCF, mi to
skutečně tak vychází. Sériová rezonance krystalu tvoří začátek rovné
části charakteristiky (nebo cca vrchol hrbu při nadkritické vazbě) a
rovná část nebo druký hrb je vždycky nad tím. Symetrie křivky je alespoň
u 2 krystalového filtru závislá na rozdílu kmitočtů krystalů. Pokud je
jeden hrb výš než druhý, nepomůže nic jiného než výměna krystalu. Pro
rozdíl pod 1dB musí být rozdíl (alespoň u toho mého filtru 77,5KHz/10Hz)
pod 10% šířky pásma.
Anděl