Raspberry Pi

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Červen 27 12:05:01 CEST 2012

Je to tak (tusim telefony Siemens a nektere dalsi zarizeni)

Vsak iOS indikuje myslim presne, zda bezi na naběhl nebo na baterku a zda dobiji nebo ne. Ukazuje i % nabití (zavisle na kalibraci, jednou mesicne se to ma nechat naplno vybít a dobit) a myslim ze napajeni a spotřebu maji celkem dobre vychytanou, na rozdil od nekterych jinych sw veci... Kdesi jsem cetl ze zaměstnávají jen na navrh cpu pres 1000 lidi.

Jak tedy přesněji zmerit proud? Mam nejaky multi metr

Odesláno z iPadu