Raspberry Pi

Středa Červen 27 07:07:49 CEST 2012

Dne 27.6.2012 5:21, Na napsal(a):
> iPad2 bere 2W vcetne displeje a repro pri tomto psani mailu a současném prehravani audia, jak je to s výkonem nevim...
>
> Odesláno z iPadu

Kdyz uz jsme od toho tematu trosku, existuje jine dostupne zelezo s
ARMem, tak 32+ MB SDRAM a beznymi interface jako SD a LAN?
Potreboval bych nejake jednodussi moduly na hrani a pokud to pujde do
vyuky, (zatim mam mini2440 ale to je dost slozite)
Premyslel jsem nejaky levny router, ale ty maji MIPS jak jsem pochopil.
Nejbliz je asi Olimex
http://cz.farnell.com/olimex/sam9-l9260/kit-dev-atmel-at91sam9260-board/dp/1701512
ale ta cena je velmi neadekvatni.
Tenhle procesor AT91SAM9260 je sympaticky, u TME je za rozumnou cenu, uz
me napadlo i vlastni modul postavit, tady by me zas zajimalo, kolik RAM
tak potrebuje linux k nejake rozumne funkci (jen jadro, konzole na COM
portu) Stacilo by 16MB nebo dokonce 8? SDRAM jsou take docela drahe. Jde
mi opravdu o minimalistickou sestavu, predpokladam, ze by mohlo stacit
pripojit eeprom pro bootovani, SDRAM, SD kartu, COM port a jako zaklad
by to mohlo fungovat. Asi bych k tomu dal nejaky TFT modul a pripadne
modul s ethernetem ale to neni v zakladu nutne. Melo by to byt
postavitelne na dvoustranne DPS, dokonce jsem nasel dipl. praci kde to
bylo realizovano a po instalaci rezistoru do hodin SDRAM to bezelo i na
max. frekvenci.
Nebo uvitam nejaky jini tip, ale proste neco jednoducheho, pruhledneho,
na vykonech nezalezi. Ale musi to mit JTAG rozhrani.