Re: Proudový chránič koupelna

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Červen 27 02:46:27 CEST 2012

To by me take zajimalo, o co mu vlastne jde a take proc se dela nova revize, to to puvodni majitelka odhlásila aby ušetřila 30,- měsíčně za hodiny?  A tech 5 stranek zavad a cely den (jen v koupelně?) nam sem poslete at se podíváme jak se to nema delat...

V kupní smlouve máte napsane, ze se dělala nova elektrika a podle jake normy? Jestli ne tak po staru snad mit 1 nulak a jednu fázi na tom snad nejde nic zkazit

Odesláno z iPadu