Raspberry Pi

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Červen 26 23:39:34 CEST 2012

Zrovna dnes mi přišel e-mail který mi potvrzuje že zboží bylo odesláno a že v
rámci eu bude doručeno za 3-5 dnů.

Uzavře se tak moje čtyřměsíční čekání :-), tedy snad.

Jakub Ladman

PS: osobně mi to čekání až tak nevadilo, stejně času na hraní je žalostně
málo. Už se ale těším, hlavně na porovnání výkonu se stroječkem, který jsem v
bývalém zaměstnání "bastlil" s 200MHz ARMem EP9307