Pasnove a krystalove filtry?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 26 18:49:30 CEST 2012

Dne 26.6.2012 16:51, Daniel Valuch napsal(a):
> tie dutinove su prave uplne jednoduche, je to len plechova bedna.
> Takze realizacia pomerne jednoducha a lacna
Hm...  asi mame kazdy jinou predstavu o "lacnosti". Pro predstavu jedna
ta dutina z RCD pro 145 MHz vychazi na 6000 kč.
A tak jednoduche to zas vyrobit neni, pokud to ma byt teplotne stabilni,
je tam treba kompenzovat roztaznosti materialu, coz neni zadna sranda.
  A aby to bylo  mechanicky stabilni, je treba , aby ta dutina nebyla z
konzervoveho plechu, ale neceho silnejsiho , kvalitnejsi veci  se
vyrabi z invaru tl. steny cca 6 mm.
Jen pro predstavu jeden pasmovy filtr fy Kathrein urceny pro combiner (
slucovani vice vysilacu do jedne anteny ) VKV vysilace 88-108 MHz s
sirkou pasma 450 kHz slozeny z 8 dutin  stoji 90kKc. :-(