Pasnove a krystalove filtry?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 26 16:19:26 CEST 2012

ved vravel som ze je to komplikovane, nie nemozne :-) Staci si spocitat
aka kapacita ma impedanciu 10kOhm na 144MHz a je jasne ze to bude
citlive na vsetko.
Podobne odbocky na cievkach na naviazanie na 50Ohm, je treba pomer 200:1
alebo lev velmi slabo naviazanu slucku. Bud bude zle prisposobenie alebo
vysoky vlozny utlm. Je to trochu osemetne.
Ale v rade kde sa este daju kupit transformatory (obycajne max. 1:16) sa
s tym da este celkom normalne pracovat.
b.