Re: Re: Proudový chránič koupelna

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Červen 26 14:31:02 CEST 2012

A o co vam jde, tedy krome toho ze chcete zvysit informvanost sveho pravnika?
Pokud jste neco koupil tak jste to koupil tak jak jstre si to prohledl a tim to vadne, pokud tedy nemate nejake zvlastni dodatky ke kupni smlouve.
V neposledni rade, jste si ty chranice mohl vyndat nebo je demontovala pani pred vami ci proste libovolny virtualni lupic chranicu ,ktery po nocich vykrada byty a demontuje elektroinstalaci.
K chranickum jako takovym.
Zadny zakonny predpis v CR nic takoveho nenarizuje, pouze ČSN 33 2000 hovori o Proudovych chranicich v bytových rozvodech. Tim se dostavame k postaveni norem v nasem pravnim radu a k tomu, ze norma neni verejnym predpisem cili neni to obecne zavazny predis, ktery po me muze stat vymahat.
Odpoved na vasi otazku je tedy norma o chranicich hovori od roku 1997 kdy se prislusna kapitola do ČSN 33 2000 protlacila
zda tam bylo nejake prechodne obdobi nevim.

Jirka