Re: Pasnove a krystalove filtry?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Červen 26 13:57:06 CEST 2012

Shodneme se na castecne zapustene,
Zpet k elektrickym filtrum, hledal jsem literaturu,ktera by obsahovala i prakticke realizace filtru, ale neuspel jsem.
Tim padem nemam predstavu co jde realizvat fyzicky.
Obcas sice narazim na nejaky popis konstrukce viz http://www.eos-aus.com/img/pdfs/EOSO_Paper-200MHz_Multiplier.pdf
ale neni k ni podrobne schema tak nevim jaka je konktetni realizace.
Pokud jsem danou konstrukci pochopil, jde o realizaci velmi presne casove baze 200MHz.
z 10MHz vytvori obdelnik  v kterme musi zkratit pomer 50:50 na 45:50 aby vylezna 10th harmonicka.
To samo o sobe mi prijde komplikovane, v konstrukci je tak jako tak nasobic 2x od minicircuit, tak bych pouzil 5th harmonickou, kterou lze vytezit z obdelniku 50:50 a pak nasobic 4x . Prijde mi to stejne a jednodussi na realizaci, ale nejspise neco nevidim jako vubec nevim co si predstavit pod Ultra High-Q Quartz Filter @ 200 MHz

Hutta