OT: pravnicky problem

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 26 12:09:54 CEST 2012

 26.6.2012, 11:54:57

... z logiky veci vyplyva....
Logika a pravni system jsou dva ruzne vesmiry, ktere se jen omezene
prolinaji. V pravnim bordelu CR to plati obzvlaste vyrazne.

Rozhodnuti urednika, alespon v pravnim state, neni nad zakonem. V
pripade rozporu plati zakon, nikoliv uredni rozhodnuti.
Realne vsak, v nekterych, zatim spise ojedinelych pripadech, je
prosazeni zakona proti zvuli uredniku nekde mezi "nesmirne obtiznym" a
"zhola nemoznym".

Osoba X muze vykonavat cinosti Y , i v pripade, ze na jistou
podmnozinu Y mema pozadovanou kvalifikaci. Musi si ale na tuto
podmnozinu zajistit nekoho kdo pozadovanou kvalifikaci ma (subdodavky,
zamestnanec a pod.) Napr. majitel polykliniky nemusi byt lekar s
atestacemi pro vsechny vykonavane obory.

A konec koncu vzdy plati, "neni zalobce, neni soudce" .

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz