Raspberry Pi

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 26 08:22:56 CEST 2012

Myslim, ze naprosto muzete zapomenout na to ze Malina bude lepsi nez ten
PIII server co mate.
Nevim tedy jake protokoly na NASu jedete, ale treba klasicka samba je
silenej zrout vykonu.

Vyzkousel jsem uz ledacos od atomu po dvoujadrova desktopova PC (procak
45W AMD BE-2350, slusna deska) a nakonec jsem skoncil na opravdovem
serveru i kdyz starsim Dellu 830, ktery me jediny uspokojil vykonem.
Vykon fileserveru proveri krome CPU hlavne diskovej a sitovej subsystem
a to je u vsech techto reseni strasna bida.

Radek Vicek