UART oddelovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Neděle Červen 24 21:24:58 CEST 2012

Tak mne napada, ze pokud bych treba potreboval implementovat moznost,
odpojeni komunikace mezi modulem a MCU a pripojeni full duplex
komunikace mezi modulem a sondou, da se to taky velice elegantne resit
hradly a vyber provadet druhym vstupem hradla...
Hezke reseni UART prepinace, za dve koruny :-)

Diky za nakopnuti spravnym smerem. Predpokladam, ze pro hradla nebude
tahle prenosova rychlost zadny problem, zbezne jsem proletel DS a nasel
zminku o nanosekundach, cili jsme uplne nekde jinde, nez jsou limity...

P.