Re: OT: zaklad pre stlp

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Sobota Červen 23 08:59:02 CEST 2012

Tabulky respektive norma samozrejme existuji, ale neni mi uplne jasne k cemu vam budou tabulky bez zkousky mechniky zemin v miste kde chcete onen sloup stavet :-)
Vice nez tunove zavazi na 3m rameni neni nic co by se dalo resit uplne od oka, sila vetru je v tomto pripade az to posledni co by vas melo zajimat. Rozhodujici je unosnost seminy a to nejen z pohledu ""vyvraceni", ale i z pohledu obsahu vody a z pohledu stbility hlubsich vrtstev.

V neposledni rade, o jakem sloupu se bavime, ocelova trubka, zelezobeton, prihradova konstrukce, zdeny sloup?
O jakem typu zakladu, beraneny pilot, betovovany pilot, plosny zaklad, paktovy atd.

Popiste zeminu v prvnim metru hloubky, co je pod tim, jak je to s vodou v danem miste.
Bude sloup kotveny lany nebo jak to ma vypadat atd.

Jirka