OT: Pivo - Re: Programator procesoru PIC - ISP

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 22 23:16:37 CEST 2012

Presne tak. Dojdi, vyber si, alko, nealko, cokolvek, si mojim hostom. To plati samozrejme pre kazdeho z kolegov na zapad od Moravy. Matu a medovku mozem dodat vlastnu ak treba.

Momentalne som sice mimo republiky, ale predbezne navrhujem vo stvrtok o siestej, Dubravcania nech zaistia miesto... Ci?

wek