[OT:] Tip na klavesnici

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Červen 22 22:22:59 CEST 2012

Tohle neni maly problem, ja si tim prosel take. Nastesti jsem ty co mi
nesedely mohl rozdat detem a znamym. Skoncil jsem u
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007R000000QVV
Mam ji asi dva roky, na drobnosti jsem si zvykl, ale celkove jsem hodne
spokojen. Ja naopak numpad chtel, ale koukam, ze MS ma i s oddelenym num.
blokem http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007R00000012WP
Ta by Vam mohla vyhovovat, jen neni ani jedna dratova :-(
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Friday, June 22, 2012 9:40 PM
To: HW-news
Subject: [OT:] Tip na klavesnici

Zdravim,

mam takovy maly problem, vetsinu casu pracuju na notebooku (Lenovo Thinkpad
SL510, docela prijemna masinka), ale doma bych ho rad pouzil jen jako
stabilni PC s tim ze klavesnici, mys a hlavne monitor (ten je tu toho
Thinkpadu si nejhorsi komponenta) pouzil externi.

Technicky to problem neni, ale hledam vhodnou klavesnici - jsem hodne
zmlsany tou vybornou klavesnici ThinkPad, takze bych rad neco podobneho, jen
externiho. Tedy miso byt nizkozdvihova, s jasne definovanym stiskem, idealne
co nejplacatejsi, dratova (USB), bez numericke casti (i kdyz i s tou bych se
asi nejak popasoval, ale nemam moc mista na stole a uz jsem hromadu let
numpad nepouzil), pokud by byla podsvicena, tak by to bylo opravdu velke
plus, pracuju predevsim v noci.

Protoze jsou klavesnice sice relativne lacine, ale koupit jich dvacet a
zjistovat, jestli nejaka bude dobra, na to moc nemam, klavesnic maj vsechny
eshopy mraky, ale jak je vyzkouset, aniz bych jim delal zbytecnou pakarnu s
vracenim zbozi, to fakt netusim. Mimochodem - notebook jsem vybiral tak, ze
jsem zasel do showroomu Mironetu a obchazel jsem vsechno, co tam meli
vystavene a zkousel, jak se mi na cem bude psat - a vyhral jednoznacne prave
ThinkPad.

Nemate nekdo dobry tip? Vim, ze existuje originalni ThinkPad klavesnice,
neni nejlevnejsi, ma tam pro mne zbytecny trackpoint a neni podsvicena, ale
v nejhorsim pripade by to mohla byt varianta
(http://www.czc.cz/lenovo-thinkpad-klavesnice-trackpoint-travel-cz/105768/produkt).
To je tak, kdyz se clovek necha zmlsat :)

Diky za kazdy tip.

Pvel Kutina