Nahrada linuxoveho routeru s OpenVPN.

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Pátek Červen 22 15:25:00 CEST 2012

Něco jsem zaslechl ze Mikrotik je chytry jak opice. Mate někdo prakticke zkusenosti ?
Taky bych potreboval pouziti jako router plus OpenVPN.

Dik cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, June 22, 2012 3:06 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Nahrada linuxoveho routeru s OpenVPN.

Osobně bych mrknul, jestli Mikrotiky umí OpenVPN a jestli se nepletu, tak už umí. A koupil bych ho. Ten nedostatkem rychlosti trpět nebude, dá se rozumně nakonfigurovat a navíc je to celkem odolný řešení.

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.